Aktuality

  • Velikonoční provozní doba O velikonocích máme zavřeno, otvíráme opět v úterý 23.4.2019 více
další aktuality

Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail a budete informováni o novinkách a výhodných akcích.

Stavy vyřízení objednávky

Pokud jste registrovaný zákazník zjistíte stav vyřízení Vaší objendávky v sekci Vaše uskutečněné objednávky.
Pokud byla objednávka vytvořena bez registrace přišel Vám v rámci prvního informačního mailu odkaz pro sledování stavu Vaší objendávky.

Proces objednávky je rozdělen do několika kroků.

1) přijato - objednávka byla úspěšně odeslána a uložena, Vám přišel E-mail s její rekapitulací a čeká na naše zpracování. Tento E-mail automaticky odeslal robot.

2) vyřizuje se - Naši zaměstnanci začínají vyřizovat Vaši objednávku. Pokud není některá položka z Vaší objednávky skladem napíšeme kdy bude, případně Vás kontaktujeme ohledně dalšího postupu.

3) připraveno k odběru - Tento stav se používá při objednání zboží s odběrem v naší kamenné prodejně v Třinci a pro objednávky hrazené převodem. Při odběru v prodejně je zboží připraveno a čeká na Vaše vyzvednutí. Při objednávce hrazené převodem se čeká na platbu.

4) zboží odesláno - zásilka byla odeslána, na E-mail Vám přijde číslo zásilky.

Zásilky lze sledovat zde:

Česká pošta

kurýr PPL

5)  vyřízeno  - zásilka byla odeslána, platba dorazila na náš účet a Vám byly připsány body za nákupy.